Flower Trend - Red, pink and purple emotion

Today's Flower Trend is more about a color palette than a special kind of flower. That's because I couldn't imagine red, pink and purple could be such a gorgeous match, I'm usually more into neutrals.
Here's the amazing shoot that definitely took my breath away thanks to the talent of 3 gifted girls : Jessica Claire who took the pics, Kate Holt of Flower Wild and Rebecca of Duet Weddings who designed the wonderful tablescape set in a place that reminds me an Italian garden!
Here it is!

A lush surprise in a hidden garden.

WOW! Red, pink, purple, green and berries!!


Crystal glasses and plates, pastel colors tissues and delicate details not to steal the scene to the gorgeous centerpiece.
It's magic!

Wish I were here...
Here's the complete photo shoot
------------------------------------------------------------------
Il Flower Trend di oggi è un po' particolare perchè non parla di un fiore ma di una palette di colori particolare. Non amo molto i colori forti, sono più per quelli neutri e delicati, ma questo abbiamento di rosso, rosa e viola mi ha davvero stupida. E' sensuale, rigoglioso, ricco; non lo userei per il mio matrimonio ma di sicuro per una festa o una cena estiva!
Quello che vedete qui è il risultato del lavoro di tre ragazze davvero in gamba: Jessica Claire ha scattato le foto del lavoro di Kate Holt di Flower Wild (bravissima, se cercate ispirazione dovete andare sul suo sito!) e Rebecca di Duet Weddings.
Se volete vedere tutto lo shooting, e ne vale la pena, invece andate qui.

No comments: