Where it all begins

Hi there, sorry I've been away for a few days and then again I'm leaving tomorrow for a week in Formentera, a Spanish island. It's a weird summer this year, since we've been on our honey moon for a mounth in March, we've planned a few short vacation instead of one single trip, as we use to. It's fun, but it's more work: more bags to do and undo, more laundry, more ironing...and less time to talk to you!!
So, since this is the last post before I leave for a week and then restart posting everyday, I thought I'd post a picture of "where it all begins"...
An engagement ring hidden in an old book, isn't it one of the most romantic way to start?
See you in a week! xxx

via Ruffled
---------------------------------------------------
Ciao, eccomi qui dopo un po' di giorni lontana e di nuovo in partenza. Questa estate va così, dal momento che a marzo stati via un mese intero per il viaggio di nozze (propongo di far partire l'usanza di rifarlo per ogni anniversario) per l'estate abbiamo deciso di fare tanti piccoli viaggi ...quindi...siamo di nuovo in partenza per una settimana: Formentera.
E' divertente, ma più faticoso: più valigie da fare e disfare, più lavatrici, più ore al ferro da stiro e quindi meno tempo da passare qui sul blog! Mi manca!
Comunque, visto che questo è il mio ultimo, breve post prima di una nuova partenza, ho pensato a una foto che simboleggi quel momento magico quando tutto inizia!
Mi piace molto questa idea: l'anello di fidanzamento nascosto in un vecchio libro, uno dei modi più romantici per iniziare il viaggio di una nuova famiglia.
Ci vediamo tra una settimana!
Patrizia

1 comment:

Anonymous said...

sound good....it is a fantastic idea..engament ring hidden in an old book, so cute and so romantic.
i love it
babi